متحدہ عرب امارات میں بھارتیوں کی تنخواہوں میں اضافہ اور رہائش کا تجدید کرنے کے نئے فیصلے
عربي

متحدہ عرب امارات میں بھارتیوں کی تنخواہوں میں اضافہ اور رہائش کا تجدید کرنے کے نئے فیصلے

متحدہ عرب امارات کی حکومت نے متحدہ عرب امارات میں بھارتیوں کی تنخواہوں میں اضافے کا اعلان کیا اور رہائشیوں کو تجدید کرنے کے لئے نئے ترمیم اور قوانین جاری کی.

پھیلاؤ ریاست کے لوگوں کی جانب سے یا تارکین وطن چاہے وہ چاہے "یو اے ای میں تارکین وطن کے قیام کی تجدید کے لئے نئے فیصلے" اور عرب شہری سے سچ پیش کرنے کے لئے میں آپ کو آج پیش کرتے ہیں، یا قیادت کے لئے ان expatiate کے عنوان کے تحت سوشل نیٹ ورکنگ سائٹس کے ذریعے انتہائی بڑی ہے اور ہم آج خطاب کریں گے بعد وہ کسی کام کے مالکان (sureties) شریک کہاں (ان کے خاندانوں کے بغیر انڈرگریجویٹ) افراد رہنے والے بعض باشندوں کی تزئین و آرائش کی قیمت پر ایک اضافی بوجھ مبالغہ آرائی کو امام الخبر، مالکان دستی برادری، جہاں تک تقریبا 12 ہزار ریال کرنے میں روزمرہ کی زندگی سے متعلق پیشوں.

اس سلسلے اس سلسلے میں متحدہ عرب امارات سے غیر ممالک میں لیبر کے سب کے لئے احترام کے ساتھ معاملہ سے متعلق پیشوں Bachgalha اور معمولی طرف، جیسے پیشوں ہیں جس: حجام، پلمبر، الیکٹریشن، میکینک اور دیگر دستکاری.

دوسری طرف، یہ کم از UAE شہریوں، جہاں وہ لاگو کیا گیا پر رئیل اسٹیٹ، یا مشقت میں متحدہ عرب امارات کے شہریوں کو گننا لیبر سرپلس کی فیس ٹیکس کے نفاذ کے مطابق لاگت اکاؤنٹس لایا اور SR 400 سرپلس میں سے ہر مہینے، اور کم کے لئے 300 ریال سے شروع ہونے والے کی ہے.

یہ تارکین وطن ملکی کارکنوں کے ہاتھوں کی طرف سے سہولت کے رہائشی رہنے کا جدید بے کار، ہر سال 4،800 ریال خرچ ہوتے ہیں کہ ایک سال کے لئے 650 ریال فیس ید پاسپورٹ اور 500 ریال طبی انشورنس کے علاوہ کا مطلب ہے کہ اگر اپ کو 2800 ریال اگر لئے کارکن عمر 35 سال سے کم ہے، اور بڑھتی ہوئی انشورنس عمر 60 سال ہے.

5950 ریال (کچھ حد تک تقریبا 6 ہزار)، اور 8150 ریال: اس صورت حال میں، لاگت دونوں صورتوں میں ایجنٹ اپ ڈیٹ کریں. Mkovlehm کرنے کے ایک سالانہ اپ ڈیٹ کی رقم کے لئے کچھ sureties کی درخواست کرنا، خاص طور پر ورکشاپس یا اسٹورز (تجارتی احاطہ) میں اس کے اپنے اکاؤنٹ کے لئے افرادی قوت کے معاملات میں اس بات کا امکان موجود ہے.

حد لیبر کے ایک گروپ کی منظوری کے مطابق، ذیل میں مطلوبہ رقم ہے، ایک سال (300 ریال ہر ماہ کے مساوی) ایک بار کے بارے 3،600 ریال، ترتیب میں الیکٹرانک طریقے سے منظوری کی تجدید کی اجازت دینے کے لئے.

جب اس نمبر کو شامل کرتے ہوئے، دونوں صورتوں میں لاگت بڑھتی ہے: SR 9600 اور ایس ایس 11850 (تقریبا 12،000). رقم کو بچانے کے لئے کچھ رہائشیوں کی ناکامی کو اپ ڈیٹ کے وقت میں تاخیر کر سکتا ہے؛

اگر ممکن ہو تو 1000 ریلوں یا اس سے زیادہ رقم ہوسکتی ہے. اس کا مطلب یہ ہے کہ قیمت کے لئے دونوں صورتوں میں اضافہ کرے گا: یہ دن مقرر اخبار کے مطابق 12850 (یعنی تقریبا 13 ہزار ریال) SR 10600، اور.

ان کے احترام میں رہائش گاہ کے جدید اضافے کے لئے متحدہ عرب امارات وقف کے شعبے میں کام کرنے والے غیر ملکی باشندوں کی صفوں میں سرت کی خبریں سچ ٹیکس واضح کرنے کے لئے اس کی سائٹ "ٹوئٹر" کے ذریعے پاسپورٹ ڈائریکٹوریٹ جنرل سے ملاقات کی.

اخبار کے مطابق "اس دن کی آنکھ،" یو اے ای کی بادشاہی، ان کی تازہ ترین واقعات کے حوالے سے ایک سوال پوچھنا رہائشی خطاب ہفتہ کو گزشتہ رات کے موقع پر کہا، "تم پر سلامتی ہو .. اپنی مرضی کے شعبے میں رہائشیوں ٹیکس کے لئے رہائش کی تزئین و آرائش کی پرورش کی خبر کی صحت کیا ہے .. آپ کا شکریہ."

چار سلیکٹرز میں نمائندگی کی ہے اور اس پر دن کے شروع کرنے کے لئے ہر کسی کی وابستگی ایک صحت بیمہ کے جنرل نتیجہ کے لئے سال 2018 کا 4 ماہ کے مساوی قوانین رہنے کی ضرورت determinants کے اور سعودی امارات میں تارکین وطن کے لیے جدید رہائش کے اپ ڈیٹ قوانین کا تعلق ہے.