متحدہ عرب امارات میں بھارتیوں کی تنخواہوں میں اضافہ اور رہائش اور روزگار کے معاہدے سے متعلق نئے ترمیم
عربي

متحدہ عرب امارات میں بھارتیوں کی تنخواہوں میں اضافہ اور رہائش اور روزگار کے معاہدے سے متعلق نئے ترمیم

متحدہ عرب امارات کی حکومت نے بھارتیوں کی تنخواہوں میں اضافہ اور رہائش اور روزگار کے معاہدے سے متعلق نئے ترمیم کا اعلان کیا ہے

متحدہ عرب امارات اپنی صورت حال کو تبدیل کرنے کے لئے غیر ملکی مجرموں کا وقت دے رہا ہے

یو اے ای نے آج اعلان کیا ہے کہ غیر ملکیوں کو ان کے کارکنوں میں ترمیم کے لئے ان کے قانونی رہائش مدت سے زیادہ قیام ہے جو ڈیڈ عطا کرے گا.

حکام کے قریب UAE میڈیا نے کہا ہے کہ وہ 31 اکتوبر کی طرف سے حکام کے پاس گیا تو کارکنوں نے جو غیر قانونی طور پر داخل یا قانونی رہائش کی مدت مدت سے زیادہ قیام کیا ہے، کسی بھی قانونی دشواری کا سامنا نہیں ہوگا.

اس کے حصہ کے طور پر، یو اے ای میں شناخت اور قومیت کے وفاقی کمیشن نامی کارکنوں متحدہ عرب امارات میں اپنی قانونی حیثیت کو درست کرنے میں مدد کے لئے «تبدیلی کرنے سے آپ کی صورت حال کو اپنے آپ کی حفاظت کرو»، ایک مہم کا اعلان کیا.

متحدہ عرب امارات سعودی عرب کے بعد مشرق وسطی میں دوسری سب سے بڑی معیشت ہے، اور تیل برآمد کرنے والے ممالک کی تنظیم میں دنیا میں چوتھا سب سے بڑا تیل برآمد «اوپیک» ہے.

دیکھا «بیان» پہل کے نفاذ کے پہلے دن «اپنی حفاظت .. آپ کی صورت حال میں تبدیلی کرنے»، ایڈجسٹمنٹ کی صورت حال میں شامل خیالات، خوشی کے جذبات، جس کی آمد کے مراکز کا ماحول، اس معاملے پر وقف میں سب سے نمایاں بڑھ رہا تھا ظاہر کرنے کے لئے سنکوچ نہیں کیا جو کی ایک بڑی تعداد، زور UAE یکساں شہریوں اور رہائشیوں کے لئے ایک مسکراہٹ کے دنوں میں سنکوچ نہیں کیا، اس اقدام لائے کہ ان کو ان کے خواب، جو انہوں نے خوشی کی حالت میں قائم مکمل کرنے کے لئے پیشہ ورانہ کیریئر کی بحالی کی امید نوٹنگ.


بنگلہ دیش کے بارے میں کہا حبیب علی: رک کام، اور جمع کرنے کے لئے کی قیادت کی اور تقریبا دگنی، اور اس کے نتیجے کے طور پر یہ ایک منظم موقع میں ایک ملازمت حاصل کرنے کے لئے مشکل ہے جس سے اس کے بقایا جات ادا کرنے کے لئے اسمرتتا میں حالات.
Umm al Quwain کو کے مرکز میں رہائش گاہ دیکھنے والے کو یہ قانونی طور پر ان کی حیثیت اور صحیح ہے، اور اس وجہ سے رہائش گاہ کو ایڈجسٹ کرنے کے قابل بناتا ہے کیونکہ پہل، رہائش گاہ کے ریاست کے قانون کے تمام خلاف ورزی کرنے والوں کے لئے ایک سنہری موقع ہے غسان محمد Zaher کی بتائی.


خصوصی علاج
ان کے حصے میں، مصطفی بادی Drar وہ فوری طور پر ڈیڈ لائن کا اعلان انہوں نے متحدہ عرب امارات میں رہنے کے لئے انسانی حقوق کا احترام اور علاج کر رہے ہیں کہ اچھی طرح سے علاج تمام تارکین وطن چاہتا کیونکہ، پوزیشن پر نظر ثانی کرنے Umm al Quwain کو میں ریزیڈنسی اور غیر ملکیوں کے امور کی جنرل ڈائریکٹوریٹ کے لئے پہنچ گئے سنا نے کہا.


ایک خوشی کا پہلو
انہوں نے وضاحت کی کہ عماد رشید ولسن «مصری« پہل رہائش گاہ کی تجدید راس الخیمہ کی امارت میں ان کی اپنی کمپنی میں روزگار کی صورت حال پر نظر ثانی کرنے کے علاوہ، ایڈجسٹ فیس قیمت کے لئے مشروع 500 درہم تجدید میں تاخیر کرنے کے عمل کے لئے $ 6،500 درہم کے مقابلے کی ادائیگی کرنے میں تاخیر کرنے اور قانونی حیثیت کو نظر ثانی کرنے، مقررہ ٹھیک بلند کرنے کے لئے اہم کردار ادا کیا ہے کہ .


نصر الدین الحریری، 18 سال کے لئے ملک میں ایک شامی رہائشی، جو کہ «اپنی حفاظت .. صورتحال میں ترمیم کرنے کا اقدام« تصدیق کی ہے کہ متحدہ عرب امارات دنیا کے تمام لوگوں کے لئے خواب اور خوشی کا گھر ہے، اور پہل لگائے کہ دیر سے انشاء اللہ رواداری اور خوشی قیمتی زندگی کی مستند اماراتی اقدار سے آتا ہے، شیخ زید بن سلطان الہانان، خدا اپنی روح کو آرام کر سکتا ہے.


ریونیو
Borai Bastawisi مسٹر «مصری»، پہل متحدہ عرب امارات اور بزرگ انسانی بنیادوں پر اقدامات اور سخی رویا اور مرحوم شیخ زید کے نقطہ نظر سے ماخوذ ذریعے آیا جو پر Balgraybh نہیں ہے کہ اللہ، ہر کسی کے مفاد میں ہے جس سے قطع نظر مذہب یا قومیت کے اس کی روح کو آرام.


اسی تناظر میں، نفیس Obotahir ایشیائی قومیت: میں نے چار سال پہلے توڑ دیا اور میں نے کمپنی جہاں میں نمائندہ خریدیراریوں پر کام کیا کے تناسب کو تلاش کرنے کے لئے اپنے قیام کی تجدید نہ کر سکے اور جب میں گھر خالی ہاتھ نہیں جا سکتا تھا، اور ان کی حیثیت میں ترمیم کرنے کا خلاف ورزی کرنے والوں کو دی جانے والی ڈیڈ لائن کے ساتھ خوش تھا.